بؤلوم :
چهارشنبه 29 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

 

 

بؤلوم :
چهارشنبه 29 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

 

بقيه ي عكس ها در آرديني اوخو

 

بؤلوم :
چهارشنبه 29 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

ملي پوشان ايران با يك نمايش منطقي و به دور از احساس توانستند با نتيجه يك بر صفر حسرتي كه چهار سال پيش در كره در دل ايراني ها ماند، در همين كشور به اشك شوق تبديل شود.

ايران در رقابت هاي مقدماتي با 5 پيروزي، يك تساوي و دو شكست با 16 امتياز به عنوان تيم نخست گروه خود راهي جام جهاني شد. نكته جالب كسب 9 امتياز از اين شانزده امتياز در سه بازي آخر بود. جايي كه اميدها بسيار كم شده بود.

شاگردان كي روش كه در ديدارهاي اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازي اخير خود كاري كردند كارستان. گرفتن شش امتياز از كره جنوبي و دبل كردن تيمي كه چهار سال پيش ايران را از جام جهاني محروم كرد، لذتي فراتر از پاسخ دادن به كري خواني هاي نه چندان دوستانه داشت.

ايران پيش از اين در جام جهاني 1978 آرژانتين، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شركت كرده بود و با توجه به روند يكي‌درميان حضور در جام جهاني اين بار نوبت ما بود كه در بزرگ ترين رويداد فوتبالي جهان در عرصه ملي شركت كنيم.

مردان آريايي در جام جهاني نتوانسته اند از گروه خود صعود كنند، ايران تنها يك برد در جام جهاني به دست آورده كه مقابل آمريكا در سال 1998 به دست آمده است.

با توجه به برگزاري رقابت هاي مقدماتي در جام جهاني در ساير قاره ها ايران به عنوان سومين تيم راهي جام جهاني 2014 شد. پيش از اين ايران، ژاپن و استراليا صعود خود به جام جهاني را جشن گرفتند.
بؤلوم :
چهارشنبه 29 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

اخبار نقل و انتقالاتي تراكتور همچنان خبرساز است. جديدترين خبر از اين باشگاه توافقات اوليه آنها با كريم انصاري‌فرد است! مي‌گويند كريم كه از پرسپوليس فرصتي 15 روزه براي تمديد قرارداد خواسته بود پس از مخالفت علي دايي شاكي شده و به فكر رفتن به تيم ديگري افتاده است. البته موضوع مهم براي كريمي موافقت باشگاه جديدش با شرايط ترانسفرش است چرا كه او يك پيشنهاد اروپايي دارد و مي‌خواهد بند جدايي‌اش در قرارداد لحاظ شود. از قرار معلوم تراكتوري‌ها با شرايط كريم كنار آمده‌اند و به او گفته‌اند بيايد و پاي ميز مذاكره بنشيند. اگر تراكتور موفق به صيد كريم انصاري‌فرد شود پاسخي خواهد بود به خريد سيدصالحي و حضور او در اردوي پرسپوليس!

بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

به گزارش خبرگزاري مهر، تيم فوتبال تراكتورسازي ساعت 9:30 روز شنبه براي برگزاري اردوي تداركاتي راهي سرعين مي‌شود. بازيكنان تراكتورسازي زير نظر مجيد جلالي به مدت 5 روز در شهر سرعين تمرينات خود را دنبال مي‌نمايند و عصر روز چهارشنبه به تبريز باز خواهند گشت. مجيد جلالي در گفتگو با مهر در اين خصوص گفت: علي كريمي امروز جمعه به تبريز مي‌آيد و فردا همراه ساير بازيكنان به سرعين سفر خواهد كرد.

بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0


جام ورزشي: حميد زيني زاده درباره وضعيت پيوستن آرش برهاني به تراكتورسازي اظهار داشت: «ما مذاكراتي با برهاني داشتيم اما از آنجا كه خبر رسيد او مذاكراتي با باشگاه استقلال براي تمديد قراردادش داشته است از روز چهارشنبه بدين سو مذاكراتمان را برهاني قطع كرديم و فعلا منتظريم ببينيم او مي خواهد چه تصميمي بگيرد.»


وي درباره وضعيت جواد نكونام هم عنوان كرد: «با نكونام مذاكراتي داشتيم اما همه چيز به بازگشت تيم ملي از كره جنوبي موكول شد. طبعا علاقمند هستيم تا كاپيتان تيم ملي را هم به جمع خودمان اضافه كنيم و اميدواريم اين اتفاق بيفتد.»


مديرعامل تراكتورسازي درباره وضعيت محمد نصرتي بيان كرد: «با اين بازيكن روز پنجشنبه مذاكرات خوبي داشتيم و او قراردادش را به مدت يك سال ديگر با ما تمديد كرد.»


زيني زاده درباره برنامه هاي آتي تراكتورسازي گفت: «اردوي 5 روزه اي را از روز شنبه در سرعين خواهيم داشت.پس از آن يك اردو در تهران هم پيش بيني شده است و قصد داريم در پايتخت سه بازي تداركاتي انجام بدهيم تا به طور كامل مهياي حضور در فصل جديد ليگ برتر شويم.»

بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

هشدار يك مسئول به 4 بازيكن استقلال:

قلعه‌نويي گفته دنبال تيم باشيد

معاون باشگاه استقلال به 4 بازيكن آبي پوش گوشزد كرد كه به دنبال تيم جديد باشند.

به گزارش سرويس ورزشي خبرنو؛ در حالي كه قراربود تمرينات استقلال از روز شنبه زير نظر كادر فني استقلال شروع شود، هيچ كدام از بازيكنان اين تيم در تمرينات حاضر نشده‌اند تا فعلا تمرينات اين تيم به حالت تعليق دربيايد.

 

اما در اين بين گفته مي‌شود علي اميري، معاون استقلال به 4 نفر از بازيكنان استقلال تماس گرفته و به آنها گفته كه در ليست قلعه‌نويي جايي ندارند و مي‌توانند دنبال تيم براي فصل آينده برگردند. فرزاد حاتمي، ايمان موسوي، عباس محمدرضايي و آرش برهاني بازيكناني هستند كه اميرقلعه‌نويي سرمربي استقلال نظري روي آنها ندارد.

 

عجيب اين جاست كه به جز برهاني بقيه بازيكنان كه در ليست مازاد استقلال هستند با اين باشگاه قرارداد دارند. در روزهايي كه هنوز هيچ بازيكني با استقلال قرارداد امضا نكرده، معلوم نيست آبي‌ها مي‌خواهند چه بازيكناني را جايگزين آنها كنند.

 

* عباس محمدرضايي

محمدرضايي در اوايل حضورش در استقلال به مهره ثابت استقلال تبديل شده بود ولي بعد از گذشت چند هفته آمادگي ساموئل او را به نيمكت تبعيد كرد. در روزهايي كه استقلال به احمد جمشديان با استقلال به توافق رسيده گفته مي‌شود قلعه‌نويي ديگر نيازي به محمدرضايي ندارد. او در نيم‌فصل دوم فقط 783 دقيقه براي آبي‌ها بازي كرد.

 

* ايمان موسوي

موسوي در دو بازي اولي كه براي استقلال بازي كرد 2 گل زد و همه را به حضور طولاني‌مدت در استقلال اميدوار كرد. اما او هم مثل محمدرضايي به يكباره به نيمكت ذخيره‌ها تبعيد شد. با وجود اينكه موسوي در بازي‌هاي آخر ليگ بار ديگر به تركيب ثابت استقلال برگشته بود، به نظر مي‌رسد نتوانسته نظر اميرقلعه نويي را براي فصل آينده جلب كنند. در روزهايي كه خبرهايي مبني بر حضور محمدقاضي و آرش افشين در استقلال شنيده مي‌شود، به نظر مي‌رسد رفتن ايمان موسوي منطقي باشد.

 

* فرزاد حاتمي

حضور حاتمي در ليست مازاد استقلال يكي از تصميم‌هاي عجيب قلعه‌نويي است. او در اوايل حضورش در استقلال گل‌هاي حساسي براي تيمش زد. اما به يكباره افت كرد تا جايي كه حتي در اواخر فصل در بيشتر بازي‌ها به عنوان يارجانشين به زمين رفت. با اين حال عملكرد او در استقلال قابل دفاع است و حتي كارلوس كي‌روش او را به اردوي تيم ملي هم دعوت كرده‌است.

بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

 

اين تيم تراختور تيمي است كه در 8 اسفند 1391 مقابله الجزيره به پيروزي 3-1 رسيد.

اميدواريم فصل آينده تراختور قهرمان آسيا شود.

بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0
به گزارش سايت رسمي باشگاه تراختور،تراختور روز شنبه از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح جهت برگزاري اردوي تداركاتي راهي سرعين مي شود. تراختور زير نظر مجيد جلالي به مدت پنج روز در شهر سرعين تمرينات خود را دنبال مي كند.

كاروان تراختور عصر روز چهارشنبه به تبريز باز مي گردد.
بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

كريمي گفت: بايد قبول كنيم كه تراكتورسازي هواداران بسيار پرشوري دارد و من هم يكي از دلايل انتخابم همين هواداران خونگرم تبريزي بود. البته خوشحالم كه باز هم پيراهن قرمز مي‌پوشم و از الان به بعد بايد براي موفقيت تراكتورسازي تمام تلاشم را انجام دهم تا انتظاراتي كه از من داشتند برآورده شود.