بؤلوم :
جمعه 24 خرداد 1392     یازار : siroos & gasem
+0

هشدار يك مسئول به 4 بازيكن استقلال:

قلعه‌نويي گفته دنبال تيم باشيد

معاون باشگاه استقلال به 4 بازيكن آبي پوش گوشزد كرد كه به دنبال تيم جديد باشند.

به گزارش سرويس ورزشي خبرنو؛ در حالي كه قراربود تمرينات استقلال از روز شنبه زير نظر كادر فني استقلال شروع شود، هيچ كدام از بازيكنان اين تيم در تمرينات حاضر نشده‌اند تا فعلا تمرينات اين تيم به حالت تعليق دربيايد.

 

اما در اين بين گفته مي‌شود علي اميري، معاون استقلال به 4 نفر از بازيكنان استقلال تماس گرفته و به آنها گفته كه در ليست قلعه‌نويي جايي ندارند و مي‌توانند دنبال تيم براي فصل آينده برگردند. فرزاد حاتمي، ايمان موسوي، عباس محمدرضايي و آرش برهاني بازيكناني هستند كه اميرقلعه‌نويي سرمربي استقلال نظري روي آنها ندارد.

 

عجيب اين جاست كه به جز برهاني بقيه بازيكنان كه در ليست مازاد استقلال هستند با اين باشگاه قرارداد دارند. در روزهايي كه هنوز هيچ بازيكني با استقلال قرارداد امضا نكرده، معلوم نيست آبي‌ها مي‌خواهند چه بازيكناني را جايگزين آنها كنند.

 

* عباس محمدرضايي

محمدرضايي در اوايل حضورش در استقلال به مهره ثابت استقلال تبديل شده بود ولي بعد از گذشت چند هفته آمادگي ساموئل او را به نيمكت تبعيد كرد. در روزهايي كه استقلال به احمد جمشديان با استقلال به توافق رسيده گفته مي‌شود قلعه‌نويي ديگر نيازي به محمدرضايي ندارد. او در نيم‌فصل دوم فقط 783 دقيقه براي آبي‌ها بازي كرد.

 

* ايمان موسوي

موسوي در دو بازي اولي كه براي استقلال بازي كرد 2 گل زد و همه را به حضور طولاني‌مدت در استقلال اميدوار كرد. اما او هم مثل محمدرضايي به يكباره به نيمكت ذخيره‌ها تبعيد شد. با وجود اينكه موسوي در بازي‌هاي آخر ليگ بار ديگر به تركيب ثابت استقلال برگشته بود، به نظر مي‌رسد نتوانسته نظر اميرقلعه نويي را براي فصل آينده جلب كنند. در روزهايي كه خبرهايي مبني بر حضور محمدقاضي و آرش افشين در استقلال شنيده مي‌شود، به نظر مي‌رسد رفتن ايمان موسوي منطقي باشد.

 

* فرزاد حاتمي

حضور حاتمي در ليست مازاد استقلال يكي از تصميم‌هاي عجيب قلعه‌نويي است. او در اوايل حضورش در استقلال گل‌هاي حساسي براي تيمش زد. اما به يكباره افت كرد تا جايي كه حتي در اواخر فصل در بيشتر بازي‌ها به عنوان يارجانشين به زمين رفت. با اين حال عملكرد او در استقلال قابل دفاع است و حتي كارلوس كي‌روش او را به اردوي تيم ملي هم دعوت كرده‌است.